2014-07-21 | 13:19:17

Fantastisk helg

Återigen har vi haft en fantastisk helg. 


På fredagkväll tog jag en liten motionsrunda med denna fina utsikt

Svettig som tusan gick jag ner till sjön för att ta mig ett kvällsdopp. Nere vid sjön hade grabbarna tänt upp bastun så det blev både bastning å bad.



På lördag morgon vaknade jag upp bredvid denna hårt sovande kille

Lämnade barnen på Björkan och for sedan på hundutställning



Blev mycket sol å bad på lördagen innan Per och jag avslutade kvällen med en skogspromenad i solnedgången.
Grymt väder och grym utsikt mest hela tiden..
Dock groteskt mycke mygg..



Barnen har lekt och ätit glass

Och ines har plockat jordgubbar. Eller hon sprang omkring med hinken så jag fick plocka:p

Hemma på söndag firade vi Per som fyllde år.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback