2013-11-27 | 11:56:19

Dagens tips

 
 
Dagens tips är att köpa en tassimo
 
 
Jag dricker inte ens kaffe så detta tips kanske är otippat.
Men chokladen blir jäkligt god.
Sen är det toppen i våran familj där det bara är Per som dricker kaffe. Kan va rejält onödigt ibland att sätta på bryggare när det bara är han som ska ha. Dessutom går det snabbt att för han att få sig en kopp på morgonen innan han ska iväg på jobbet.
 
Själv är jag helt galen i :
 
Första gången jag smakade det tyckte jag inte alls speciellt mycke om det. Men nu.. MUMS!
Smakar typ kardemumma.. eller typ jul.
 
När man köper en tassimo får man 200 kronor att handla kapslar för och då kan jag rekomendera denna choklad:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback