2013-05-07 | 12:50:10

Klädintresse

Denna lilla tjej har börja visa ett intresse. Men något riktigt mönster finns inte förutom att det jag tycker är fint tycker hon är fult och tvärtom. Men bestämd är hon. Sitter man och tittar på kläder på datorn vet hon precis vad hon vill ha och inte.
På denna bild har hon sin one piece som hon fått av faster Ida. Den har hon gillat men nu har den börjat bli lite liten så jag tänkte köpa en ny. Hon fick sitta med mig och titta på babyshop igår och jag gav denna som förslag:
Rosa och med ett djur på vilket hon gillar.
Men det vart tvärt nej.
Istället ville hon absolut ha denna:
 
 
Gjorde ingen beställning.. Ska fundera på saken:P
Såg dock att babyshop.se har fått in massa snyggt från ett av mina favoritmärken: theBRAND
Måste sätta mig i lugn och ro någon kväll och göra en beställning.

Kommentarer


DATUM: 2013-05-09 TID: 11:18:37
Emma

Älskar också The Brand! Har dock mest köpt till Loke då Nova är så kinkig.

Har iaf beställt denna rosa one piece till Nova & den blåa till Loke. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback