2012-10-22 | 20:26:33

Skitdag

Vilken underbart hemsk dag det varit idag.
Ines kan inte gå på dagis då hon behöver specialmat och för att få det behövs ett intyg från läkaren.
Ringt MINST(!!) 20 gånger idag för att försöka få till ett intyg men inte fått något svar. Vad är mening med telefontid när ingen svarar? Dåligt..
 
I morgon är det fotografering på dagis. Kan inte lämna Ines där hela dagen då hon skulle bli matlös. Blir alltså att gå dit med hon och gå hem. Hinna vara hemma typ 20 min innan det är dags att gå och hämta igen.
Fett drygt.
 
Ja.. för några veckor sen så klippte Per Iuggen på Ines.
Det blev långt ifrån rakt och vissa tussar är helt oklippta.Efter all stress så hann vi ju precis duscha henne ikväll och planen var då att fixa till luggen medans den fortfarande var blöt.
Saxen spårlöst borta.
Blir hårspänne i morgon.
 
Ja, då var det köttet kvar då. Tror jag ser tv istället. Känns inte så jag ska lägga mig i nått mer ikväll.
 
 

Kommentarer


DATUM: 2012-10-22 TID: 22:29:25
Ulla

Ines blir finast på dagis oavsett om hon har sned lugg eller rak.
Hon är bara BÄST!
Men det där med maten var ju tråkigt och telefontiden som man inte kommer fram på. Men du har ju "skinn på näsan" Angelica. Stå på dig, det är det ända som hjälper!
Jag längtar verkligen efter Ines!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback