2012-10-18 | 08:50:00

Rosa

Rosa månad nu.
Egentligen är jag inte så förtjust i rosa. Kanske därför jag handlar kläder åt Ines på pojkavdelningen?:P
I alla fall så tog jag och gjorde i ordning ljus som fick bli med rosa hjärtan:
Ett av ljsuen var visst väldigt snett ser jag nu på bilden.
 
Hur som helst blev dukningen fin då jag använde dessa rosa servetter:
 
Syns dåligt på bilden att dem faktiskt är i en fin rosa färg.
Med vita tallrikar och tabletter så blev dukningen denna månad helt okej. Lite lagom rosa sådär:)
 
Och i tisdags beställde jag den prickiga klännigen. Fick hem den igår.
Alltid snabb leverans när man beställer från babyshop.se
Ska fundera fram till helgen hur jag ska göra med den andra klänningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback