2012-10-13 | 12:10:47

Ny klänning

Snart vankas det fotografering på förskolan. Känner därmed att Ines behöver en ny klänning. Någon som har tips på en sida där man kan beställa fina klänningar och som dessutom har snabb leverans.
 
Hittade just två snygga klänningar på babyshop.se
 
Den första från the BRAND
Gillar den jättemycke och den är dessutom just nu på rea.
Den andra jag tittat på är från eBBe och jag tror att den skulle göras sig lite bättre på kort i svart/vitt.
Men.. kan ju alltid beställa båda:P
 
 
Eftersöker alltså tips på bra sidor med snabb leverans innan jag bestämmer mig!

Kommentarer


DATUM: 2012-10-13 TID: 16:04:48
Emma

Finns bara en sida med snabb leverans & det är babyshop.se. Jag tycker båda här ovan var snygga men The Brand gillar vi massor & Loke har en del plagg därifrån. :-)





DATUM: 2012-10-15 TID: 12:04:29
Emma

Men visst är väl korten i färg?
Jag gillade den prickiga. :)





DATUM: 2012-10-17 TID: 17:14:43
Emma Eriksson

50KFANS får du 15 % rabatt på ett helt köp. Tips! (Läste det på FB, du som int fejjan) :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback