2012-10-19 | 12:37:47

Åsikter

Idag har jag många åsikter. Kan dela med mig av några.
 
TV4 sänder väl mest reklam av alla kanaler? Varför måste dom varje fredag och lördag kväll, på bästa sändningstid, alltid sända dessa ringinochröstaprogram? Inget av dom är ju ens bra.
 
Har man en hund som skäller konstant varför envisas man med att ha den ute dygnet runt?
Det stör grannar..
 
Slutar där innan det spårar ur:P
 
Annars då?
Jo, Ines är förkyld IGEN. 3:e gången den här månaden. Nästa gång hon blir frisk kan ni varna om ni vet om någon som är förkyld så vi kan fly minst 3 mil bort.
Läkarbesök igår pga trolig laktosintolerans. De ville inte ta blodprov på henne där eftersom hon är så rädd utan ville istället skicka iväg henne till Östersund så hon fick lugnande. Efter att jag tänkt på det ett tag tycker jag det är märkligt.
Vid blodprov är dom ju helt bedövad i armen och känner ingenting. Hur ska dom göra nästa månad när hon ska vaccineras då? Då är det ju ändå 2 sprutor som känns som ska tas.
 
Jaja.. nu har jag skrivit alldeles för mycket.
 
Nu kan ni förresten passa på att beställa julklappar på br-leksakar.se där det denna månad är gratis frakt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback