2012-03-20 | 09:41:00

Ikeashoppingen

Har ju glömt att visa lite av det vi handlade när vi var på Ikea förra helgen så här kommer lite av det:


Köpte två korgar att ha på hatthyllan:

Inser nu att det skulle se bättre ut med två korgar till så det ska absolut köpas nästa gång vi åker på Ikea.

Före:

Som ni ser var det ju ett mindre kaos innan.


En glaslykta som ett Inesljus fått flytta in i. Är inte nöjd med dekorsanden så den ska bytas ut när jag hittat något bättre. Sen vet jag inte riktigt vart jag ska placera lyktan så tillsvidare står den på byrån i hallen för dit når inte Ines... än!


Köpte två blommor. Blommorna från Ikea är nämligen de enda blommor som jag inte lyckas ta död på.

Sen köpte vi en hel del andra nyttigheter. Kanske dyker det upp något mer på bloggen..mest troligt inte:P


Kommentarer


DATUM: 2012-03-20 TID: 17:53:52
Emma

Vilka fräna ljus. Hur gör du dom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback