2012-06-19 | 19:44:08

Våran helg

Även idag har det varit lite strul med tekniken. Blogg.se app fungerar inte alls men jag antar att de har att göra med alla förändringar som gjorts på sidan? Hursomhelst ska jag lyckas visa bilderna från i helgen nu.
 
På lördagen blev vi bjuden på 3-rätters i stugan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nää.. tänka sig.. det funkar inte!
jävla blogg.se!
Lyckas inte ladda upp en enda bild.
 
 
 Provar senare ikväll. Annars ska jag skriva och klaga.
Nu kommer Per hem från skjutningen och jag ska invänta 90210.
 
 
 
 

Kommentarer


DATUM: 2012-06-19 TID: 23:12:43
Ulla

Vilken otur för mej och andra!!!'
Men i helgen då HOPPAS jag på att få träffa Ines.
Jag är så nyfiken på om om känner igen mig.





DATUM: 2012-06-19 TID: 23:15:45
Ulla

Vilken otur för mig och för andra!
Men i helgen hoppas jag på att träffa henne livs levande. Så nyfiken på om hon känner igen mig?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback