2012-06-08 | 12:57:16

Planer

Vi planerar för fullt för att kunna åka till Stockholm en sväng i sommar. Vi har mer eller mindre bestämt oss nu för att det blir tåg. Hoppas min åksjuka klarar det bättre denne gång så jag kan förbereda mig lite innan:P

Först ville jag göra en lång dagsutflykt till Kolmården men tror inte riktigt Ines är nog gammal för att uppskatta det riktigt än så vi får spara på det i några år.
Istället är planen skansen och framförallt lill-skansen. De djuren som finns där tror jag hon uppskattar.
Jag kommer i alla fall uppskatta dessa:


Sen vill jag gärna gå på Aquaria igen. Uppskattade det mycket sist vi var där men hann dock inte ta mig tid att fotografera ordentligt så många bilder ser ut såhär:

Varken huvud eller stjärt fick jag med.
Men möjligheten till bra bilder fanns dock så jag vill gärna dit igen och fota.


Annars då.. Är det någon som har tips på saker vi kan göra med en liten gris som Ines?


Kommentarer


DATUM: 2012-06-08 TID: 15:59:58
Nadja

Hälsa på moster tycker hon garanterat är en hit! jag lovar!



DATUM: 2012-06-12 TID: 23:02:06
Sofi H

Köp Sea band för åksjukan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback