2012-06-28 | 14:37:09

Besatt

För att fortsätta lite på det jag skrev igår. Jag tror på att dieten/dieterna fungerar. Vad jag menade vara bara att jag inte tror kroppen mår så bra av dom.
Det var en "expert" för några månader sen som sa att man kan banta genom att bara äta prinsesstårta också. Huvudsaken man tränar/motionerar.
Sen bör man tänka på vad som är hälsosamt för bland annat hjärtat.
Jag kan i alla fall inte tänka mig en god stek utan att få skrapa upp den goda såsen med potatis.
 
 
Nu..
 
Ines har blivit helt galen i Musse Piggs klubbhus.
Någon som vet om det finns att köpa på dvd?
Skulle behövt köpa den innan resan till Stockholm så hon kan underhållas på tåget.
 
Just nu:
 

Kommentarer


DATUM: 2012-06-28 TID: 21:12:19
Emma

Ja hör av dig om du hittar filmen någonstans för Viktor älskar också musses klubbhus. Hoppas allt är bra med er.



DATUM: 2012-06-29 TID: 07:40:11
Anonym

Det har funnits på cdon, så kolla där :)





DATUM: 2012-06-29 TID: 11:13:49
Farmor

Skulle önska att jag visste så att jag kunde fixa det! Vad hon är härlig vårat barnbarn! KRAMIS!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback