2012-01-15 | 06:28:00

Julen 2011

Vi började dagen med tomtegröt och ett bad för Ines. Den mesta maten var lagad och städningen gjorde vi dagen innan. Därmed hade vi en ganska lugn och skön förmiddag i väntan på alla gäster. Eller var det julklappsöppningen vi väntade på?;)


Vi såg Kalle Anka och sen blev det mat:




Ines älskade julmaten. Här var maten slut så hon började äta på tallriken istället.
Per är här oklippt och ofärgad. Det har blivit ändring på det:P




Faster Ida ber på alla kort?


Ines fick en ny tutte i julklapp av Myran.

Klänningen är röd och INTE rosa. Märker att den ser rosa ut på precis alla bilder.

Sammanfattningen av julen är att det blev mycket mat och mycket julklappar. Men trevligt var det. Det tycker i alla fall Ines, Per och jag.
Vi hoppas att alla andra som var här med oss och firade jul också tyckte att det var trevligt. Vidare hoppas vi att dom blev mätta och nöjda med allt omkring.



Kommentarer


DATUM: 2012-01-15 TID: 09:17:01
Kusin Emma

Vad kul med bilder! Ines är en riktig gobit & jag hade nog misstaget mig på julmaten & käkat upp henne istället ;-)



Ps: Vilken skitmatch det var igår va........ Suck :-P





DATUM: 2012-01-15 TID: 15:32:53
Faster :)

Visste du inte att jag tro på gud :) Jag ber att Ines bli lika bra som faster! hihi vad söööt hon är i myran julklapp :D!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback