2012-01-18 | 12:37:42

Busunge

Vi har en liten busunge.

Igår tömde hon ut ett nyöppnat paket välling. Hon satt mer eller mindre och badade i det på golvet.




Smakade väldigt gott tror jag..

En daglig rutin är att riva ut filmer:


Kan tillägga att alla filmer står i bokstavsordning. Det tar sin lilla tid att ställa tillbaka dom alltså.


En favorit är att klättra i trappen så fort vi gör något annat i 5 sekunder:


Fort ska det gå..
Dags för oss att köpa en grind månne?

Vissa bilder blir sjukt suddig men det är inte lätt att hinna ta bilder när hon inte är still ens en hundradels sekund.


Nu ska jag ställa iordning ett inlägg till imorgon. Tror minsann att det finns ett födelsedagsbarn i morgon?;)
Efter det ska jag sno ihop en kaka och sen förbereda inför middagen. Idag blir det palt. 


Kommentarer


DATUM: 2012-01-18 TID: 15:06:18
Aldrig varit yngre ;-)

Oj vad skönt att se sådana bilder på Ines, nu kan jag ta Loke & hälsa på, nu när du är van alltsåå :-)



Ps: Känner ingen, absolut ingen som fyller år imorgon. :-P






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback