2012-02-23 | 15:12:00

Vinterskor

Det är inte bara jag som är ute efter nya skor. När Ines ska börja dagis lär hon behöva skor. Känns dock lite onödigt att lägga ut en massa pengar på ett par vinterskor då hon bara lär behöva dom ca 1 månad innan det är slask och därmed dags för stövlar.
Till nästa vintar ska hon få dessa vinterskor:



Någon som har ett per vingterskor i storlek mini att sälja?
Hittar jag inga som duger så köper jag nog ett par sånna här även i år. Vill inte att hon ska frysa om fötterna eller få svårt att gå så jag tänker inte köpa vad som helst. 


Till sommaren ska hon få springa runt i dessa tror jag:


Kommentarer


DATUM: 2012-02-23 TID: 16:36:22
Emma

Jag har några ni kan få! Men vilken storlek har hon? Det är ju inte direkt några Kouma men dom är i princip helt oanvända & funkar bra om det bara är för en kort tid.





DATUM: 2012-02-23 TID: 19:25:54
Farmor

Jag ska skicka ett sms till Sara och fråga om dom har ett par "utväxta" till försäljning?! Puusss till godingen Ines!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback