2012-02-18 | 07:48:00

Varning för starka bilder

Det jag nu ska visa är en mindre katastrof:
 

Gjorde bilderna små så ni slapp se det på nära håll. Om någon mot förmodan skulle vilja det är det valfritt att klicka på bilderna så blir dom större:P

Nu är det helg. Vi ska på dop:)
Men.. sen hoppas jag på att få lite tid över i helgen att få någon orning i kylskåpet. Går inte att få in något och ingenting går att hitta när man behöver det.
Anledningen till att jag skrev en MINDRE katastrof är för att skafferiet är den stora katastrofen och den vågar jag inte ens visa:P


Kommentarer


DATUM: 2012-02-18 TID: 12:45:04
Farmor

Jag vill inte visa upp hur våra skåp ser ut,(Ja, du vet ju hur det kan vara därinne ibland). Men ni verkar ju ha mycket gott iallafall!! (Roligare att öppna upp ett skåp som innehåller fräsch mat!)Kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback