2012-02-06 | 12:43:37

Middagsgäster

Varje dag har jag gäster. Brukar oftast servera en sån här tallrik:


Knäckebröd, morötter och potatis. Gästerna är rådjur.

Idag när det äntligen blev bliväder(bara minus 13) så skulle Inesen få sova ute och jag skulle slå på stort och prova mig på att baka macarons. Det sket sig då jag inte hittade några vettiga vantar att ta på då dom hon vanligtvis brukar ha låg i bilen.
Nu får jag göra annat nyttigt istället.. som att blogga?

Nej, nu måste jag renbädda sängarna och slänga i en tvättmaskin. Sen ska jag surfa runt efter en doppresent. Vågar inte osa innan jag hittat något bra. Tips mottages gärna!
Sen vill jag även ha tips från Emma vad Loke vill ha i födelsedagspresent:)
Sen ska jag skicka iväg en shoppinglista åt syrran som ska handla åt mig på Ikea. Blev nämligen ruinerad sist jag köpte värmeljus på Ica. Värmeljus är alltså en av sakerna hon ska få handla åt mig.

Får se efter allt det om jag har någon tid över. Hittade några intressanta artiklar som jag har lite kommentarer till så det kan tänkas bli ett blogginlägg om det.


Kommentarer


DATUM: 2012-02-08 TID: 17:02:08
Kusin Emma

Loke gillar allt med örn-örn (bilar). Eller ja, han är tokig i bilar!!



Vad vill Ines ha i present? :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback