2012-02-04 | 13:03:00

Mascara

Nu ska ni få två tips på mascara. Dessa är dom två som jag använder just nu och jag är verkligen nöjd med båda.

Den första:


Elizabeth Arden - Ceramid Lash Extention Mascara
Förlänger och ger fylliga fransar.
Stärker fransarna. Mina känns mycket "frächare" sen jag började använda den.
Grym!

Den andra:

Lancome - Hypnose Doll Eyes Mascara

Mycket bra. Var först inte nöjd med den men hade nog för stora föväntningar på den från början. Nu efter en tids användade kan jag säga att den är riktigt bra. Ger långa, tjocka och separerade fransar.

Båda finns att köpa på kicks.se


Kommentarer


DATUM: 2012-02-05 TID: 14:15:53
Farmor

Håller fullt och fast med! Senast igårkväll såg jag att fransarna blivit tätare o längre! (Alltså håller det vad det lovar!)/KRAMIS!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback