2012-02-28 | 18:31:00

För ett år sen..

För ett år sen åkte vi in på BB. Per kom på när vi klätt på oss och skulle åka att "det kan ju vara kul att ha" ett kort på magen vilket han läst i alla papper man fått från barnmorskan. Vi hade då inte tagit ett enda kort så det var som sista chansen. Det blev av med jackan igen och sen blev det detta kort:


(det är ingen snopp ni ser)

Det enda roliga vi haft åt den här bilden är att jag är kusligt lik Major Morgonkröök.
Tittar man på en bild på han i profil är likheten slående!


Kommentarer


DATUM: 2012-02-28 TID: 19:36:07
Farmor

Det ända jag tänker på när jag ser på din mage är att det finns en liten prinsessa därinne som snart kommer att se dagens ljus! Och idag (ett år senare) har hon kommit att bli vårt ALLT!! Hon betyder så mycket för oss allihopa!! Puss o kram!





DATUM: 2012-02-28 TID: 20:04:11
Faster

Meeen jiiisus maria Angelica! Hur orkade du dig själv? Fan nu vet man att man själv kommer se ut som en köttbulle så kort som jag ä!!





DATUM: 2012-03-01 TID: 19:31:57
Rebecca

Gud vilken vacker bebismage! :) Kör vi på en 2013 också? Jag är på! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback