2012-02-27 | 12:50:36

Apoteket

För några veckor sen var jag på apoteket på jakt efter min favoritansiktkräm. Fick det i julklapp av Ida för några år sen och har sen dess varit den trogen. När jag kom på apoteket såg jag ganska genast att det inte fanns en enda produkt av märket Cliniderm så jag hörde mig för med hon som jobbar där. Fick till svar att det var bortplockat ur sortimentet då ingen köpte det pga det lite dyrare priset. MEN.. Hon hade en produkt kvar som låg på hennes skrivbord. Till min stora lycka var det den dagkrämen jag sökte efter. När den dessutom utgått ur sortimentet fick jag den HELT gratis:)



Efter lite googlande har jag kommit fram till att den går att beställa på familjeapoteket.se så i framtiden får jag alltså skicka efter den därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback