2012-12-13 | 07:14:00

Min sockerbagare

Varje morgon börjar Ines tjata om att få baka
För några veckor sen gjorde vi chokladbollar. Hennes kanske inte ser så goda ut men var minst lika goda som mina:
 
Hon är fullt koncentrarad när ingredienserna ska i skålen:
 
Fast hon tycker nog att det bästa är när man får slicka skålen:
 
Och för att ingenting ska gå till spillo så kan man slicka skålen ordagrant:
Något bländad av blixten men med ett superbra gele i håret.
 
Nu ska vi alldeles strax bege oss på förskolan för luciafirande. Gissa om denna bagare just har En sockerbagare som favoritlåt. Hon sjunger den hela dagarna.

Kommentarer


DATUM: 2012-12-13 TID: 22:59:18
Ulla

Åhhh, lilla gumman. Som jag har längtat . Jag är nöjd bara jag får se bilder på henne.
Vilka fina chokladbollar hon gjort, säkert godare än dina.
Kram till fina Ines!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback