2012-04-06 | 16:08:00

Min julgran

Såhär ser min julgran ut som står ute på bron:



Den brukar stå kvar till nån gång vid midsommar då jag aldrig tar mig för att plocka bort den.
Så gör den även iår.
Nu hittade jag dessa fjäderägg när vi var på rusta för någon vecka sen:


Färdig såg den då ut såhär:


Redan där helt galet mycket färg för att vara jag.
Men jag nöjde mig inte där utan köpte på mig några glitterägg när jag var på Ica och handlade så nu ser min julgran ut såhär:



Ska nog leta fram något att pynta granen med efter påsk så den får fortsätta att stå framme. Det får bli en åretruntgran och är därmed en godtagbar ursäkt till Per när han klagar på att den står framme till sommaren.


(som ni ser är det väldigt skitigt och skräpigt på bron just nu men vi ska ta tag i det och städa upp lite längre fram i vår.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback