2011-10-16 | 11:34:00

Dagens artiklar

Äter man bara en bra kost tror jag man får i sig de vitaminer man behöver. Sen kan man ju ha brist av något och av den anledning behöver äta extra men annars tror jag det är onödigt. I detta hur äts inga tillskott. Däremot är jag väldigt noga med grisens d-vitaminer.
Iövrigt har jag alltid varit väldigt skeptisk till allt tillskott.
(ARTIKELN KAN NI LÄSA HÄR)


På fredag får man tydligen gå och vara nerväs igen..
Mer behöver man väl inte kommentera denna artikel(?)

Och så denna artikel. Jag stör mig på rubriken "Zlatans pass frälste Milan".
Är man en frälsare om man slår en passning?
Lagets insats då?
Dom som gjorde målen då?
Målvakten som inte släppte in nå mål, var han dålig?
Vann han matchen själv?


Så har jag läst tidningen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback