2011-11-08 | 09:17:14

Sjukling och julbak

Ines är febrig och snorigare än någonsin. Men glad ändå.. som tur är.


Nu på morgonkvisten har jag gjort pepparkakstryffel och när Ines går ut och sover sen ska jag göra minibiskvier.
Hoppas det är nånting kvar till jul.
Vi ska gräva ner det bland allt kött i frysboxen i källaren. Då borde det vara för jobbigt att gå å hämta?

Hur undviker man förresten att ungen river ner alla julgranskulor när väl julgranen är på plats?
Det är sånt Per och jag grubblar på om kvällarna..



Sjuklingen


Kommentarer


DATUM: 2011-11-08 TID: 11:27:36
Nadja

Hänger kulorna längre upp? Det får då vi göra + binda fast julgranen förstås:P



DATUM: 2011-11-08 TID: 16:10:47
idah

Tack tack:)



Ja jag såg ju det:( Men jag tittade på brios hemsida där finns det ju en giraff som var ganska rolig får se om jag inte hittar älgen blir det väl en sån;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback