2011-03-16 | 10:06:41

Beroende

Idag ska lille-piga och jag iväg på mammaträff. (Ja, sånt finns tydligen i Hoting också..)

Jag har fått ett beroende- nätshopping. Jag har inte ens nån koll på hur många paket jag väntar på just nu. Allt från smink till skor har jag beställt.

Ett annat beroende jag har är big brother. Förstår inte riktigt varningstexten i början av varje program där de varnar för att programmet kan verka stötande. Är det inte bättre att varna för att programmet kan vara beroendeframkallande?
Varje kväll längtar jag efter att få störa mig på Katarinas "jag svär på Gud" och skratta åt Gurkans "varför"



Kommentarer


DATUM: 2011-03-16 TID: 11:05:16
Emma

Jadå skrik & bråk är vi härdade med vid det här laget. :-) Jag är så van ljudnivån med två barn så när jag kommer till någon som bara har ett barn så märker jag knappt av deras skrik. :) Men jag hör av mig någon dag då framöver.



Ps: BB är beroendeframkallande. Katerina har så sjuuuukt jobbig röst. Men Gurkan är förbannat rolig, fattar inte hur kan 24/7 kan vara exakt likadan hela tiden. "Jalla jalla kompis". Roligast var när han pratade om Vanessas hemlighet.. Haha jag skrattar än.



DATUM: 2011-03-16 TID: 15:21:36
mickis

Tradera beroende? :) hahaha, ja hon svär mycket på gud, skitstörigt.



DATUM: 2011-03-16 TID: 17:50:23
Caroline

Finns det många föräldralediga mammor och bebisar i Hoting?



Jag är också lite småförtjust i BB, är så glad nu när vi fått våran inspelningsbara box så jag kan spela in programmet eftersom jag inte orkar vara uppe på kvällarna. :-P





DATUM: 2011-03-16 TID: 19:31:57
Rebecca

BB är sjukt beroendeframkallande :) och jag blir riktigt besviken om jag missar det och måste verkligen se en repris :)



Söt hon är er lilla piga och lugn och snäll :)



DATUM: 2011-03-17 TID: 18:35:07
Nadja

Tack för besöket idag. Synd bara att jag inte hade något fika Per ville ha. Nästa gång ska jag se till att ha något han tycker om:P



DATUM: 2011-03-18 TID: 12:45:41
Nadja

Men varför sa han inte det då, jag hade ju kunnat göra klämmisar åt han:P



Vet inte, när är ni hemma?



DATUM: 2011-03-18 TID: 15:16:18
Nadja

Men jag skäms ju över att han satt och var hungrig. Jag trodde han skämtade när han sa att han hellre ätit en hårdbrödsmörgås än kladdkaka, tog det som att han hatar kladdkaka:P



Ni är inte alls alltid hemma..



DATUM: 2011-03-18 TID: 17:47:05
Nadja

Hälsa tillbaka att det är så jävla jobbigt att tugga hårdbröd. Då får han mixa den med vatten först:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback