2010-10-20 | 14:37:21

svammel

Igår kväll vart det Ström för att besikta bilen och på hemvägen blev det att byta däck vilket var tur med tanke på snön som kom i natt.
Ikväll blir det Dorotea för att Per ska se över systers hus:P
Alltså hinner det bli torsdagkväll innan vi KANSKE(brukar alltid dyka upp nått oväntat) kan börja med trappen. Jag som hade en förhoppning om att det skulle vara klart efter den här veckan. Hum...


Till helgen kanske vi åker en sväng till Sundsvall. Jakten har tagit en litet uppehåll och det gäller att passa på. Jag måste titta på kök och bestämma hur jag vill ha det i mitt kök.
Ett annat måste att köpa är nya gardiner. Är så spyless dom jag har i tvrummet så jag vill knappt ha persiennerna uppe. Tror jag ska satsa på plommonfärgade.

Nu ska jag ta tag i skurning av väggar på toaletten. Kuuuul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback