2010-10-08 | 13:26:23

Present

Nu är Per på väg hem och det ska bli hur underbart som helst. Inte nog med att han kommer hem, han har även med sig en present till mig. Ända sen igår då han sa att han köpt den har jag varit nyfiken på vad det är och nu är jag så nyfiken så jag spricker snart:P Men.. inte länge kvar nu tills jag får se:)

Ikväll blir det tapetsering. Resten av helgen består nog mest av jakt. I alla fall för Per. Jag har blivit lite småförkyld så jag tror jag hoppar över. Fast jag är jäkligt sugen så jag kanske följer med på en kortare sväng ändå, vi får se.



Kommentarer


DATUM: 2010-10-08 TID: 14:23:54
Birgitta

Du kanske får tuppar eller en kattunge?! (Man vet aldrig vad Per hittar på!) Kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback