2010-10-17 | 10:47:32

Förkyld på älgjakt

Per var inte så jättenöjd över att jag ibland var tvungen hosta igår. Idag är jag därför hemma och försöker bli av med förkylningen. Igår glömde jag tyvär kameran annars hade ni fått sätt fina kort på en död älg:P Det enda jag fick till nu varsuddiga kort på en badande jägare som simmade efter en älg.


Nu tror jag att jag ska sätta mig ner och titta igenom slöjddetaljers katalog. Är på jakt efter rundstavar i olika storlekar och har ett svagt minne av att de ska finnas där. Iår MÅSTE jag hinna med lite julpyssel...


Kommentarer


DATUM: 2010-10-17 TID: 12:51:02
mickis

K K K KAAALLT! :) Mats fick simma efter en älgkalv ifjol som flöt iväg i ån :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback