2010-11-19 | 12:29:54

En intressant uppdatering

Jag har hunnit med lite pyssel idag på förmiddagen. Adventsstaken är färdig så nu står den framme och inväntar advent. Sen har jag hunnit med en hel del ljuspyssel och även hunnit måla stammen och foten på min julgran som Per var så snäll och snickrade ihop tidigare i veckan.

Per är på möte i Åsele idag och kommer nog därför hem lite tidigare vilket är toppen. Helgen känns lite längre då. Ikväll blir det en kanongod middag. Tror jag ska ta och lägga ut receptet här i bloggen.
Förövrigt ska vi sälja snöslungan ikväll så då kommer det fina pengar in i kassan.
I morgon ska vi på dop.


Kommentarer


DATUM: 2010-11-20 TID: 11:25:38
Therese - Sockenvägens Söta

Bild vill vi ju ha! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback