2010-03-02 | 09:57:57

Cuba red

Har just påbörjat en e-bok. Läser Bodil Mårtenssons Cuba red. Hoppas den är bra. Är dock lite svårt att sitta vid datorn och koncentrera sig på att läsa när man hela tiden kommer på massa andra roliga sidor man vill kolla in.

Idag var jag uppe klockan 5 och kokade kaffe till Per och ordnade så han kunde åka till Vännäs. Tragiskt nog första gången på väldigt länge som MissCat sovit enda till nu.

Detta är förövrigt en skittråkig dag eftersom jag vet att inte Per kommer hem och att jag måste gå och lägga mig själv ikväll.



Kommentarer


DATUM: 2010-03-03 TID: 09:51:28
Emma

Hehe jasså märkte till & med du det. Det var faktiskt ingen som skrev något om det utan jag märkte det igår. Hade dessutom tagit bort godkänning av kommentarer då. Tog bort det några dagar innan BF så att folk skulle kunna se direkt på kommentarerna när jag hade fött.



Jag trodde ingen hade märkt det då jag såg det igår :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback