2009-09-16 | 10:36:30

blä, usch och fy!

Idag är jag hemma och jag tycker det suger. Tittar mest ut och längtar till skogen. Nu ska jag jobba torsdag och fredag och kan inte följa med på jakten förrän på lördag. ILLA!
Har varit kanonväder på många sätt dessa dagar men jag ska ändå vara den som klagar. Att gå över flera blötmyrar i gastande sol är inte kul. Och stackars dessa hundar som måste kuta i denna värme som varit.

(Här skulle det va några bilder men datorn eller bloggen vägrar sammarbeta så det blev inga)



Nu ska jag ta en lååång härlig dusch och sen gå på affärn.


Kommentarer


DATUM: 2009-09-17 TID: 15:08:55
Emma

Jag brukar säga i denna ordning "usch, fy & blä". lite häftigare :P



DATUM: 2009-09-17 TID: 15:42:13
Emma

Har du gått & blivit "udda" nu också? Jag väntar på att du färgar håret svart & vill köpa min begagnade Converse. Hahaha. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback