2009-10-14 | 11:39:19

Upprörd

Katten river just nu hela lägenheten. Jag har tröttnat på att skrika åt han, han får göra vad han vill nu. Fick nyss tag på vetrinären och efter det samtalet lutar det mer åt att han är kastrerad. Är han det blir han inte långlivad i detta hushåll kan jag lova...

En annan sak som upprör mig just nu är röstningen till Idol. Jag har hört ganska många från Dorotea som sagt: "Varför ska man rösta på Erika om man tycker nån annan är bättre?"   Har man råd att slänga iväg 3 röster på den som man tycker är bäst vore det fan skamligt att inte rösta även på Erika. Om erat/era barn någon gång skulle ställa upp i något där det krävs röster kan ni knappast räkna med något stöd "hemifrån" om man inte ställer upp för andra "hemifrån".  


PUNKT.

Kommentarer


DATUM: 2009-10-14 TID: 15:39:32
sara

Vad snällt skrivet av dig! :)

PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback