2009-10-30 | 21:32:55

Idoltankar

Alltså. Borde inte försök hyllas? Åtminstone borde utveckling hyllas och peppa inför en fortsättning..
Det finns 3 personer i idol som kört samma nummer JÄMT känns det som. Hur svårt kan det va att stå på samma ställe hela tiden och vifta lite med händerna? Sen rör vi lite i håret så höjs hela numret.
Jag behöver inte ens nämna vilka 3 jag syftar på för ingen kan ha missat det.

I övrigt var/är det ett skittema. Välkommen till 2000-talet. Ingen lyssnar på sån där skit längre!

Kommentarer


DATUM: 2009-10-31 TID: 14:29:18
Birgitta

Jo,jag!(ha,ha) Jag tycker att ALLIHOPA igårkväll gjorde så bra ifrån sig! Min "sång"lärare sa en gång att repertoaren är viktigast.Det är jättebra att testa olika typer av musik. Man blir inte sämre, snarare tvärtom. Musik-"pärlorna" måste alltid finnas kvar!(kulturarv)Kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback