2009-11-23 | 12:12:17

Torsdagsmat?

Jag har ganska mycket mjölk i kylskåpet så jag frågade Per igår kväll om det gick bra att jag gjorde pannkaka till middag idag. Han svarade "självklart men jag jag är inte så vidars förtjust i det". Saken är ju den att min åsikt om pannkaka är att det är grädden som är god(?). Därför blir det inte pannkaka.. Istället funderar jag på ärtsoppa med punsch. Jag måste tro att det är torsdag.


Nu ska jag blåsa håret och gå och handla. Efter det ska jag bli klar med ljuset som jag påbörjade igår. Sen blir det att fortsätta sticka på mössan till syster som varit så oerhört snäll och sytt julstrumpor åt mig.


Kommentarer


DATUM: 2009-11-23 TID: 12:25:57
Sockenvägens Söta

Du får koka gröt i massor så blir du fri mjölken å slipper pannkaka, eller så får du göra fläskpannkaka...

Och jag hoppas innerligt att du har rätt att det är en vanlig tillfällighet att syskonen blir olika, för jag skulle applådera en liten som sov ordentligt och käkade och inte hade myror i brallan ;-) Fast de har ju sin charm det med... Barn ska vara barn å busiga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback