2009-11-19 | 15:04:47

Anti JC

Ja, jag har nog alltid varit lite anti JC. För det första känner jag mig extremt uttittad när jag går in där. Som om dom granskar varje centimeter av kroppen innan dom kommer fram och frågar om man vill ha hjälp. När dom väl kommer fram vet dom exakt vilken storlek man har.
Jag vill gå runt och titta i lugn och ro. Vill jag ha hjälp eller råd så kan jag faktiskt öppna munnen och be om det.

Detta inlägg har jag tänkt skriva en längre tid och blev nu påmind när aftonbladet hade en webfråga som berörde ämnet. Faktiskt tyckte de flesta som mig att man vill gå runt och titta själv..

Kommentarer


DATUM: 2009-11-19 TID: 16:34:01
Emma

Jag avskyr också sånt där, folk som tittar & glor hela jäkla tiden, ibland kikar de till och med in i omklädningsrummet.



Det räcker på sin höjd att de kanske säger "Säg till om du behöver hjälp" när man kommer in men ber man då inte om hjälp behöver de inte jaga en som en galning :P



DATUM: 2009-11-20 TID: 09:23:07
Nadja

Jaha. Men när kommer du isf? Hinner Enzo träffa dig något? Han vill ju det:)





DATUM: 2009-11-20 TID: 10:53:37
Nadja

Okey. Då kommer jag kanske förbi däremellan nån gång. Tar med mig korten och dina mattor då också




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback