2009-03-08 | 18:54:56

Alla



Vet inte om jag tycker låten är bäst men jag tycker absolut att den ska vinna.
Hela numret är sååå mycket esc!
Hon har grymma kläder!

Sen förstår jag inte ett ord och ändå tycker jag låten är bra(?) Alltså.. det heter ju MELODIfestivalen. Ska man inte bara lyssna på meldoin då? Var det inte så det gick till förr förresten? Att det bara var melodier och ingen sång. (Det måste jag kolla upp.. eller är det nån som vet?)
Jag tror iaf på många röster från andra länder om Sverige skulle skicka denna låt.

Kommentarer


DATUM: 2009-03-09 TID: 10:01:34
sara

Ja, det här är den enda låten som kan ta oss nån vart i esc. Det är nåt sånt här som behövs för att det ska gå bra och för att vi ska kamma hem poäng från övriga länder. Jag håller stenhårt på den här låten!





Sen så kan jag inte komma på middag den 4 heller för då har jag redan gått på påskledigt och begett mig upp till fjället. Men jag vill verkligen bli bjuden på middag för jag älskar att äta =) Vad jag är besvärlig som aldrig är hemma :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback