2009-06-03 | 14:58:35

Utan bilder

Det är så tråkigt att blogga utan bilder så nu har jag suttit och rotat fram lite gammbilder som jag ska visa nedan.


Just nu håller jag på att tvätta för fullt. Tack och lov tog jag 3 maskiner för några kvällar sen och det har gjort stor skillnad.
Ska sno ihop en kaka ikväll så jag tar mig iväg till Pers mormor i morgon.



Per gjorde några flugor till mig för några veckor sen. Syns inte så bra på de här småa bilderna men. (I brist på annat att visa får detr duga) Jag fick välja färger och dylikt och fastnade för denna turkosa med svarta prickar. Undra vilken fisk som är dum nog att ta på den?;P Vänster i bild ligger 2 flugor till som han gjorde till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback