2009-06-15 | 15:24:59

renovering och färgval

Fisken är gravad och jag ska ta och göra mig lite mat innan jag ska åka till Dorotea. Per jobbar borta som vanligt men turligt nog är det ju kortvecka så han kommer hem på torsdag även denna vecka:) Jag ska ta och spela in lite mer musik i Dorotea. Hoppas att det iaf är en dag nästa helg som blir fin så vi kan ha en heldag på sjön.

Igår funderade vi på inredning i båten. Till hösten när det tas upp ur sjön ska den få genomgå en renovering tills det är dags att sjösätta igen till nästa sommar. Först hade vi tänkt byta golv. Till vilken färg? hmm.. Sen tänkte vi klä om alla dynor till sittplatser och soffan. Först var det tänkt svart men det kanske blir väldigt mörkt då? Väggarna ska få ny fräsch färg. Antingen målas dom eller så kläs dom med samma material som till golvet.
Sista tanken igår slutade på marinblå klädsel till dynor och soffa. Vita vägar.

Båten ska iaf bli helvit utvändigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback