2009-06-29 | 13:27:58

Badbilderna


Här är det fight om stegen.. Tror Markus vann.


Per spänner musklerna och Markus ser lagomt imponerad ut.


Per hoppar iiiii...


Markus kör v-stilen.


Jag var badkruka och fotade istället


Markus och Per


En lättade Angelica efter att jag lyckats kissa. Kan säga att jag önskade högt att jag hade en penis denna kväll för det är inte lättsamt att som tjej kissa från en båt.

Vi inte bara badade denna kväll utan vi fiskade också. Dock inga bilder på det då jag själv deltog i fiskandet.



Nu ska jag prova vecka Per så bilderna från helgen kommer senare..

Kommentarer


DATUM: 2009-06-29 TID: 14:59:45
Sara

Härligt! Jag tog mitt första dopp igår på Risnäset och det var svalkande och skönt. Dock kändes det varmare i vattnet på Kilwamma i fredags kväll, men då hade jag inga badkläder med mig. Typiskt! På Tjusjön mätte det 23 grader i vattnet igår så jag får nog åka dit och ta mig ett dopp nån kväll :)



DATUM: 2009-06-30 TID: 06:30:13
Sara

Härligt! Jag som trodde att du var en riktig badkruka :P Jag har oxå lite panik när det gäller fisken, den är inte kul :) Åsså gillar jag inte sjögräs heller :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback