2009-06-17 | 19:07:46

Äntligen?

Ska det äntligen bli lite bättre väder i helgen månne? Då jäklar!!:P Då ska båten få visa vad han går för;)
Tror jag ska köra första biten/studen och sen ska jag lägga mig och gosa och fika resten av turen så ska bli flera timmar lång. Möjligen att jag anstränger mig och fiskar lite:P


Nu håller jag på försöka bli av med lite tvätt. Tvätta går ju fort men inte torka. Dessutom är ett torkrum upptaget men det får lov att gå ändå:)


I morgon kommer Per hem. Vill ni veta nått roligt? Han ska jobba på hemmaplan i fleeera veckor från och med måndag. Hur bra är inte det?!:D


Kommentarer


DATUM: 2009-06-18 TID: 13:53:02
Sara

Trevig midsommar och hälsa Per!!

Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback