2009-01-16 | 10:03:54

Katastrofdag nr 2

Igår kändes det ju ändå hyffsat på förmiddagen. Men sen gick det bara utför. Har aldrig varit så dålig i hela mitt liv.
Per for iaf och handlade allt man kan tänkas behöva men när han kom hem och såg mig ville han ringa doktorn. Jag kunde inte ens gå på toaletten för benen bar mig inte dit. Fick krypa den sista biten varje gång.
Per blötte iaf en handduk och som jag hade på pannan och sen fick jag alvedon så efter ett per timmar kunde jag både gå och prata normalt.


Idag känns det bara som jag har en rejäl förkylning. Kan lova att just nu är det en härlig känsla.


Var minus 34 här i morse då Per åkte på jobbet. Ska kolla hur kallt det är nu och sen om man ska torda sig ut. Känner verkligen att jag behöver lite luft..

Kommentarer


DATUM: 2009-01-16 TID: 12:30:49
Emma

Fy fan, du har åkt på en rejäl förkylning. :( Jag fattar inte att vi aldrig blir sjuka som är i kontakt med stor arbetsplats + dagis!



När jobbar du på dagis nästa gång?



DATUM: 2009-01-16 TID: 13:24:13
Emma

Fast jag tyck alla andra som har dagisbarn är sjuka jämt. Både föräldrarna & barnen.



Det har gått bra med BMWn, inge problems alls. Vet inte vem som tute i Mille att det var ett "stort & dyrt" fel. :P Känns ju som om man har vunnit 20 papp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback