2009-02-12 | 12:34:39

dagens info

Idag gör jag ingenting. Var på ica och handlade vid öppningstid så nu har vi mat tills på tisdag. Nice!
Hade tänkt storstäda idag men då kom jag på att jag har tvättid ikväll så då orkade jag inte:P
Ska städa i morgon istället.

Persiennen (hur fan stavas det?) har gått sönder så den går inte dra upp. Jag började skruva i den men det slutade med ett hål rätt ut så jag får vänta tills min händiga man kommer hem och fixar det.


Helgen ville jag fiska efter att jag sett vädret. Per var tveksam då skoterföret just nu är kasst. Sen trodde han inte att det var mycke fisk på hugget nu heller. Jag var sugen på att fiska där bilden till headern är tagen..


puss hej

Kommentarer


DATUM: 2009-02-12 TID: 15:18:14
jane

du är utmanad i min blogg...kolla i mitt 3:e senaste inlägg!!!



DATUM: 2009-02-12 TID: 22:32:52
Emma

Att klänningen var snygg. Speciellt på mig med mina solbrända ben & silikontuttar. Haha.



Nejdå, man kan faktiskt stoppa upp den med bomull & låna mommas strumpbyxor ;)



Fy fan.. snart har jag ätit mig less på banankakan.. jäävligt god är den. :P & det funkade galant utan ströbröd :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback