2009-02-26 | 12:11:35

beslutsångest

Nu skiner solen igen. UNDERBART! Fick en liten längtan till bäverjakten nu när solen började skina och jag kollade på lite kort. Våren är väl bästa årstiden ändå? Fast nu när jag tänker efter så säger jag samma sak inför alla årstider..

Nu verkar det bli relativt fint väder i morgon. Ska man då inte utnyttja den dagen och sitta på en sjö och fiska? Samtidigt skulle jag verkligen behöva åka till Strömsund och handla lite. Snacka om beslutsångest. Kan ju inte lämna beslutet åt Per för då vet jag redan svaret. Det blir sjön oavsett om det är 20 minus och snöstorm. Vad ska jag göra?

Kommentarer


DATUM: 2009-02-26 TID: 16:15:28
Therese - Lurans blogg

Tack! :-)



Läser att du längtar efter bäverjakt, kul! Vakjakt på bäver är riktigt spännande, och "svårare" än vad folk tror ju. Är allt lite stolt över min "jätte" bäver jag sköt för några år sedan på dryga 27 kg...



Röstar för fiske, fast vill du ha smyckesträdet måste du nog till ström!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback