2009-02-27 | 12:48:06

Bara shopping

ja, det blir inget fiske idag. Bara massa shopping.
Har kommit hem från Ström nu, eller inte hem för jag sitter på Björkan. Blev senare än planerat eftersom vi var tvungna att vända om eftersom jag inte visste om jag dragit ur plattången eller inte. Måste skaffa timer åt den..

Vi var först på Backlunds och där köpte min underbara älskling nya jaktbyxor och ett nytt underställ till mig:) Sen gjorde vi en del andra affärer också. Bland annat fick jag tag på smyckesträdet på dollar. Har dock inte hittat en kruskavel än. Kanske finns det på Ica i Dorro? Dit ska vi på ett tag. Ska hälsa på syrran och även hinna med bolaget.

Jag har inte borstat tänderna idag. ÄCKLIGT! Vårat vatten var brunt.. Ringde vaktmästarn och han kollade upp det och ringde sen åter och sa att det var en vattenläcka i hela hoting. Jobbigt. Hade duschat i vattnet och även kokat både kaffe och te..


Nu ska jag leta reda på nått recept på nån god middag vi kan äta ikväll.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback