2009-08-02 | 11:11:26

Ork?

Vart hittar man orken?

Per åkte igår kväll vid 7 så vi hann ju nästan umgås ett dygn den här veckan. Men.. vi går mot ljusare tider:P Per ska nämligen ha semester snart..

Nu på morgonen har jag städat ur kylskåpet och hejsan vad jag fick kasta mycket. Anledningen till detta initiativ var att Per haft en ost i kylskåpet som det runnit av och som luktade döden.
Är i alla fall skurat nu så nu är det luktfritt. Dock orkade jag inte skölja ur allt som ska kastas och sortera det. Ska ta tag i det senare efter att jag pausat färdigt vid datorn.


Har ju hur mycket kort som helst att visa men jag orkar inte ta tag i det. Ska ju även skicka in en massa kort till framkallning men det blir heller aldrig av. Men nån gång vecka 33 ska det bli av. Då borde jag få tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback