2009-04-29 | 20:11:27

travdagen

Som tidigare nämt så hade vi en kanondag i Umeå i lördags. Superfint väder, trevligt sällskap med mera.

Här kommer iaf lite bilder:



Pappa kör mot travbanan:)

Lars och moster. Tror dom väntar på maten.

Delar av gänget!

Jävligt taskig bild men tog med den ändå:P



Momma!

Bild från fönstret där vi satt. Kom dock på försent att jag skulle knäppa kort så allt folk hade ju hunnit försvinna:S


Kvällen avslutade vi med pizza hemma hos broder. Där fick min kusin låna lite löshår av mig och det vart så himla fint och självklart var jag tvungen att föreviga detta ögonblick:)


Kommentarer


DATUM: 2009-04-29 TID: 22:38:15
Birgitta

Vad söt han blev i löshåret! (fast jag tycker nog att han är snyggast "naturell"!)Kramis!





DATUM: 2009-04-30 TID: 12:21:19
Erika

Ja precis, så tänker jag med.!Sedan är det ju synd att kasta kläder man knappt använt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback