2008-05-08 | 23:27:49

Rensning

Ikväll har Per hjälpt mig att rensa på balkongen som under vintern mer eller mindre varit våran soptipp. Nu är den klar att inredas(?). Hur som helst ska vi passa på att köpa bord och stolar när vi åler till sundsvall på lördag.

I morgon ska jag nog roa mig med att mäta vissa saker som jag måste ha mått på om jag ska kunna handla. Per hörs ju vilja byta golv i nått rum men då måste han mäta själv för sån mätning är lite för avancerad för mig:P


Måste nog även upp tidigt i morgon bitti för det hördes som vaktmästaren plus Pers fader skulle hit i nått arbete. Typ spola rent avloppet eller nått i den stilen tyckte jag det hördes som. Sen ska jag även hinna städa i morgon. Är ganska skitigt på golven efter allt rat vi drog in från balkongen.


Nu ska vi se klart Eragon.

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback