2008-05-23 | 11:40:46

Invigning

Håller just nu på att stryka tvätt men behövde en paus så jag satte mig vid datorn. Har just insett att jag får lägga ner planerna på att putsa fönster idag eftersom strykningen kommer ta MINST en timme till. Sen ska det blir en "medelstädning". I en sån ingår dammtorkning, städning av toa och golven. Sen finns det storstädning och sladdning också. Att sladda innebär att man bara tar av golven. Storstädningen tas varenda vrå.

Efter städningen måste jag springa iväg på affären och köpa det sista till middagen idag. Tänkte vi skulle inviga våran gulliga grill som vi köpte sist vi var i sundsvall. Har faktiskt köpt färdigmarinerat kött på Ica. Per lär väl bli måttligt glad och säga nått i still med "men vi har ju kött fulla frysen".

Nu ska jag återgå så jag blir färdig nån gång.


puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback