2008-05-13 | 14:20:16

I brist på annat..

Eftersom jag inte har något bättre att skriva idag så antar jag utmaningen jag fick av Sara.


3 namn jag går under: Angelica, Geka & fröööökeen.
3 saker som skrämmer mig: Döden, mörker & björn
3 saker jag har på mig:.Modobrallor, en vit tröja och en vit bh.
3 sanningar: Jag heter Angelica. Jag gillar Per och jorden är rund.
3 saker jag verkligen vill ha: Ett lyckligt liv och för att få det krävs kanske mer än 3 saker?

Jag utmanar: Syster, Ida & Sofi


Kommentarer


DATUM: 2008-05-13 TID: 14:30:11
sara

Den där sista (3 saker jag verkligen vill ha) hade du ett himla bra svar på. Så bra som om jag själv skulle ha skrivit det :P Middag och vin snart tycker jag, vad tycker du? ;)

PUSS!



DATUM: 2008-05-13 TID: 15:35:31
Emma

Du utmanade inte mig, huhu :(



Men Gudrun Schyman blev väl ny partiledare för sossarna? Eller är jag helt ute & cyklar :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback