2008-07-04 | 12:15:37

Helgen

Ikväll ska vi till dorotea och köpa mer färg. Hoppas bara Per får sluta tidigare idag för annars hinner vi inte. Den här veckan har han farit hemifrån 5 på morgonen och varit hemma vid halv 6 på kvällen så det är en trött man jag har just nu.
Vi får nog med oss en liftare till Dorotea idag också. Det ska köpas en pistol?


Vad som händer i morgon är väl osagt. Jag vill ju på travet. Dock är vi bortbjudna på middag så vi kanske inte hinner det? Kanske vi ska titta på hoting games istället? Sa till Per igår att jag vill absolut inte vara hemma. Är dörädd för att få besök, speciellt ett besök som Per lurar mig med varje gång det ringer på dörren.

Nu ska jag stryka kläder.

puss hej

Kommentarer


DATUM: 2008-07-04 TID: 13:30:00
nadja

Om du ska på travet imorrn måste du höra av dig innan så jag kan åka dit med pappa. Ids inte fara om inte du far för då har jag ingen att va med där.



DATUM: 2008-07-04 TID: 13:57:26
nadja

Jaha...men jag tror inte jag kan fara på onsdag förresten..visst var det vid 12 det började då? Vi ska ju på förlossningskurs klockan 14:) Den du...då ska freddan o jag träna profylaxandningen:P



DATUM: 2008-07-04 TID: 13:58:03
nadja

Vart ska ni köpa färg förresten? Jag behöver också färg...eller iaf ett färgprov som du sa du skulle ta förra helgen:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback