2008-08-20 | 08:39:37

Typiskt!

Varför händer det bara mig? Startade en tvättmaskin igår och det lät så mycket grymt hemskt från den. Meddelade vaktmästaren och när jag träffade han i morse visade han hur jäkligt det såg ut i maskinen. När jag sen kollar på kläderna jag tvättat där är det stora hål... typiskt!


Igår var vi till strömsund. Ärendet var främst jaktaffärn.

Måste nog en sväng till dorotea idag, kanske även avaträsk.
Sen ikväll blir det bingo och på tal om det ska jag nu ta fram lite banankaka.


puss hej

Kommentarer


DATUM: 2008-08-21 TID: 11:18:30
idah

tack:)

va glad jag blir när du är nöjd :)du är så välkommen så,d



DATUM: 2008-08-21 TID: 19:26:11
sara

Det kanske blir lite kort varsel nu, emn tanke på att jag inte hört nåt från Emma heller. Vi tar det nå annan helg :) Å hinner vi inte med kräftor så tar vi en gomidda:)



PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback